Sluta

Jag funderar lite halvt på att sluta blogga, det är så mycket skola nu och jag borde verkligen fokusera på den. Men självklart finns det annat som lockar ;P Och sen jag vill inte råka skriva något som inte får stå här. Etiskt kan det bli jobbigt. Utöver det så börjar jag verkligen ledsna på bloggandet, det är inte lika kul att skriva och inte ens kul att läsa. Bilder älskar jag fortfarande, men jag nöjjer mig med dem..

känner jag någon dag för att beklaga mig eller att kanska skvallra om hur det går med mina framtidsplaner så kikar jag väl in och skriver en eller en annan rad..

Tills des! Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Sluta behöver du väl inte ^^ Ta en puas?

2008-12-17 @ 19:02:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0