morgon morgon

Från bakisdag till tjejdag, jag mår inte så jätte bra den här helgen. Men vägen fram till bakisheten var minst sagt trevlig och tjejdagar de går över dem med. Idag ska jag hem till västervik en sväng, men återkommer hit redan i morgon. Har ett litet möte att avklara där, men önskade att jag inte hade det. Jag har varken tid eller lust att tillbringa någon tid i västervik, är inne så mycket på mina frmtidsplaner nu att jag bara vill flytta. Och på tal om framtid så ska jag spana in en lägenhet idag, tycker jag om den så är den min!

Känner mig lite splittrad, men det är äl för att jag mår som jag mår antar jag, så nu får det bli frukost ala familia :)

Tjing


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, du måste skriva och berätta om lägenheten sen!! :) Blir nyfiken ju ;)

2008-11-09 @ 20:39:46
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Här går det undan, ska du redan flytta upp??Kul, grattis!

2008-11-09 @ 23:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0