Gårdagens resa

Så här gick det till:

1. Släpa megatung packning och nästan gå under!
2. Tåget inställt = Buss till Linköping
3. Koncentration på vägen = Smal och krokig väg, vill inte må illa
4. Koncentration på vägen, panik och en släng av ilska sjukan: Idioten till chaufför körde skiitfort på den smala vägen och jag hotade med att spöka för idioten om jag dog*
5. Efter ett tag: Börjar lukta bajs så in i norden= må illa
6. Framme i tid = +i kanten med det hjälpte inte för han är idiot iaf

* Vart med om en bilolycka så har svårt för att åka med folk jag inte känner, svårt för att åka fort, speciellt när det svänger!!

Och nu sitter jag och pluggar och väntar på viktiga svar från mina handledare. En tur på stan väntar i em :)

Tjing


Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha!! =D



Förlåt om jag skrattar åt ditt elände på bussen, men du skriver så himla roligt att jag inte kan låta bli!!



Jag menar... bajs?? Så himla äckelt ju!

Kram på dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0