Tom

Totalt tom i bollen, men samtidigt inte. Det är så mycket nu och jag vet inte vad jag ska göra. Vi skickade in vår halvfärdiga uppsats igår oc ångesten ligger och en stark dimma runt omkring mig. Men den är borta för några dar och nu gäller det att kunna försvara den del vi skickat in och att kunna opponera på ett annat arbeta.. Bara liksom och jag är totalt motivationslös idag.

Jag har varit vaken sen strax före nio och har inte kommit någonstans, jag har inte ens ätit frukost, men säg inget till Sandra. Hon skäller så dant på mig när jag slarvara med att äta.. Men jag ska jag lovar!! Snaart :) Det har varit mycket sittandes framför den här burken men jag måste verkligen ta tag i mig själv nu och inte annat så lämnar min rumpa in en anmälan om strejk. Har suttit alldeles för mycket de senatse veckorna och då ofta på en trästol. Stackaren lider och jag med den. Men vad gör ajg då när jag inte har någon motivation?

Typ slutar tänka och knallar ut i köket för att få i mig nått i magen kanske.. Det är ju något vettigt i alla fall..

Återkommer med all säkerhet snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0