Sommarlov!

Efter en otroligt jobbig och stressig period så kan jag äntligen säga att jag har sommarlov, jag behöver inte sätta min fot i skolan förens den 26/8! Så otroligt skönt, visserligen är vi inte klara med uppsatsen så den behöver vi ju göra klar. Men det är inte så stressigt så vi kommer ta det lugnt :)

I måndags och tisdags var det opponering för hela slanten, först i måndags när vi var i vimmerby fick jag och Sandra försvara vårt arbete och det var inte så jobbigt. Vi visste ju att vi inte var klara. Men på tisdagen så skulle vi opponera på ett annat arbete och då ni.. Jag var så nervös att jag var tvungen att ha mina armar på bordet hela tiden för de skakade så otroligt mycket.. Men det är faktiskt jobbigt att vara kritisk.

Men efter skolan så var det lugnt :) Då gick vi ner på stan (jag, sandra och hennes jonas), inhandlade lite alkohol, spelade minigolf och därefter cykla vi hem till sandra för att äta tacos och drinka.. En väldigt härlig kväll där vi firade båda skolans slut men mest av allt Sandras födelsedag..

Och i måndags ja då var det lite klassträff hemma hos Sofia där vi grilla och hade det mys. cykla väl hem runt elva och då mötte jag en grävling!!! I STAN LIKSOM.. okej för älgar men inte ska väl grävlingar vara här och leka? :P

Idag ska jag fixa lite med uppsatsen och sen måste jag packa för imorgon ska jag åka med älsklingen när han är här i västervik för jobb och sen på lördagen blir det bussen till uppsala där jag ska spendera två veckor med familjen innan jag börjar jobba :)

Ha det bra! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0