Så där ja!!

Att det ska vara så svårt att få bloggen flyttad, höll på att fy ryck innan jag väl kunde logga in. Men nu ska väl allt vara som det ska. Hoppas jag ;P

Det händer inte så mycket mer hos mig än att det är massa plugg med uppsatsen, den ska vara inne på onsdag, föör snart tycker ja, men det är så det är när man har haft det struligt. Vi är ju äntligen på rätt väg och det känns jätte skönt.
 
Sandra undrade om jag skulle vilja åka med henne och Jonas till linköping på Lördag för att ha lite kul och släppa uppsatsen för en stund. Linköping var planen så länge ingen får jobb, men nå jobb har jag inte fått så då ska allt vara ok då lr? Njaaa inte riktigt, fick brev från min chef idag med schema och anställningsbevis och så en inbjudan till en obligatorisk introdag för nyanställda!! Jippi sa jag, för när jag kolla på vad som ska gås igenom är det bara sånt som jag redan gjort ett antal ggr och så kan man inte slippa undan. Det enda possitiva är att det kommer räknas som en arbetsdag så bör ju få betalt och har fått en höjning på min timlön så får väl på nått sätt och vis tacka och bocka..

Men jag ville verkligen till linköping juu... Ville slippa undan en seriös dag ur mitt liv, men inte ens det kan jag få.. Ni får inte missförstå mig, jätte glad för en penningmöjlighet, men är så trött på allt med skola och vill inte riktigt vara med så kan inte hjälpa att jag surar massor.. :/ Ni vet när man börjar få ont i hela kroppen av utmattning och det typ svider i ögonen hela tiden så det nästan känns som om ni ska gråta.. Ja så känner jag mig liksom och då kan ni nog förstå att jag vill komma bort en aning..

Men men ska hoppa in i en varm dusch och sen sova, för imorgon är en lång dag framför datorn i skolan...

Natti natt och Tjiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0