Mindre ångest :)

Idag har det vart skola för hela slanten! Det har bjudits både på det andra och det tredje, men mest var det ju krävande för det är ju så att gå i skolan. Man får inget serverat!! Hade iaf en väldigt givande föreläsning på fm och under en paus där passade jag och Sandra på att prata med ett par klasskompisar om det här med uppsatsen. Och fick väl lite rätsida på det hela där. OCh sen satt Sandra och fifilurade då hon inte var på dagens föreläsning och hon kom på grejjer hon så nu känns det ju nästan kul igen. Speciellt när vår lärare gick med på vår nya inriktning!

På em hade vi examinationsseminarie på skittentan som skrev förra veckan och det gick bra det med, men jag kåände verkligen att den där obehagliga kompliteringen låg i liften, men icke då alla var godkända :) :) Helt underbart ju, nu är det bara uppsats kvar. Inte för att det är så bara, men nu kan vi iaf lägga all energi på den!

Och nu mina damen och herrar vill jag bara tala om för er att jag är så jäkla bra!!! :D Jag har vart sigen på ris och kyckling nu i en evighet och då inte vilken som helst utan jag var sugen på att ha sån där sötsur röra som finns att köpa på burk. Grejjen är ju bara att jag inte tycker om annanas så då vart jag tvungen att hitta på nått eget.

Köpte hem kvisttomater, gula körsbärstomater, paprika, färsk chili i olika färger slängde ner det i en kastrull med vatten och kokade, under tiden stekte jag lite gul lök ( Här är det ett stort kors i taket) och kyckling. I med det i gryten och så stekte jag på lite färska champinioner och slängde i det med, koka massa och krydda med vad jag hittade och så i med sötsur sås på flaska.. Jummy vad gott det blev!! Jag blir så stolt alltså :)

Det är varmt och det är starkt med jäklar så gott! Trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0