Linköping

Jag var alltså i Linköping igår med Sandra och Jonas, de har ju bil nu ett tag så man får ju passa på att hitta på sånt här då. Gick upp kl 7 ca, lite tidigare, och fixade och donade och strax efter nio blev jag upphämtad. Måste bara få påpeka att vägen över till Linköping är grymt tråkig och inte så lite jobbig heller. När man aldrig åker bil behövs det inte mycket för att jag ska bli åksjuk.

Men vi kom fram iaf och då stannade vi vid ett ställe som säljer blommor och så och efter det åkte vi ner på stan. Det finns så många affärer att kolla i, kul när man inte gått igenom hela stan på ca en halvtimme :P Och det finns ju en hel del affärer som inte finns här i Västervik. Det blev ett Linne från gina och jag vart bra sugen på ett par jeans från cubus. Totalt förälskad :) Men väntar med dem, det är inte kul att vara fattig student alla gånger.. Typ aldrig.

Efter stan åkte vi förbi Sandras syster och fika lite innan vi tog oss till Ikanohuset. På Ikanohuset åt jag den godaste lunchen på väldigt länge inne på Chili :) Kinamat är bra mumsigt alltså och ris.. Jag älskar ris, men av någon anledning är jag sämst på att koka det.. Sorgligt men sant..

Timmarna går fort när man har roligt. kollade runt lite på jysk och blomsterlandet med innan vi tog oss hem till Sandras pappa där vi grillade. Hon har den roligaste pappan alltså, helt galen. Och så hade han fyra söta hundar. Mysigt.

Vi var inte hemma förens halvtolv och då var det sängen som väntade och en väldigt välbehövlig sovmorgon..

Nu ska jag plugga lite till innan jag än en gång sover..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0