Jobbat och schlager

Hem kommen  från jobbet för att tag sen och jag är pigg och glad :) När kommer såhär vid nio slipper man allt göra så det blir rätt slappt. Jag har dock varit ensammen med två boende några timmar, så då fanns det lite att göra. Bla. en duscha och så lunchlagning till de båda.

Fick ändrade arbetstider för imorgon med, ska börja 8.00 ist för 9.00 och så slutar jag vid 14 och detta för att jag ska observera en rutin de har för tillfället och jag kan säga att jag inte är så entusiastisk till att lära mig detta. Men men jag får ju observera tills jag känner mig så pass säker så att jag vill prova det hela själv.

Nu har jag slängt iväg ett sms till en kompis och hoppas på att hon inte hunnit skaffa sig några planer för kvällen och isf skulle vilja skaffa sig lite planer med mig. Känner inte för att se schlager själv ikväll.. Men det visar sig ju hur det blir med den saken :)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0