Jaha...

Nu börjas det alltså!! Humlor, getingar och annat otyg letar sig in i min lägenhet och det resulterar ju i en smått hysterisk Marika! Måste köpa myggnät att sätta vid balkongdörren och så lilla fönstret i köket annars kommer jag inte överleva en sommar i Västervik. Ja det är ju så det är :)

Det finns ju verkligen vissa nackdelar med att på själv, det finns ingen som kan hjälpa mig när det kommer in otyg, ingen som kan hjälpa till att laga mat, ingen som kan öppna burkar och sånt och det finns ingen som kan slita mig från datorn :P Och sist men inte minst finns det ingen som städar åt mig!

Efter gårdagens skoldag är det nu bara uppsats som gäller, den enda träffan vi har i skolan de närmaste veckorna är en handledning nästa vecka. Annars är det bara hemma plugg som gäller fram tills opponeringsdagen den 27e Maj. Men jag hoppas på att vi kan få till någon lunch eller fika med övriga klassmedlämmar så man inte snöar in totalt på uppsatsen, kan ju behöva prata om annat ibland med! :) Idag Jobbar Sandra så det blir inte mycket gjort med skolan, ska träffa henne under lunch här då vi får diskutera igenom frågeställning och så. Efter det blir det till att läsa litteraturen vi ska ha och imorgon kanske börja kunna skriva.

Nu ska jag snart ut och hämta sista tvätten i tvättstugan och efter dejten med Sandra och pluggandet där i em så har jag bokat in ett träningspass. Får passa på när Sandra iaf jobbar :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0