Idag

Känner verkligen för en slappdag idag, är rätt trött efter jobbet igår och har fått en släng av huvudvärk. Det känns som sån där huvudvärk man får när åskan hänger i luften. Men än så länge är det ingen slappdag, har haft tvättstuga och nu är det städning som gäller. Efter det funderar jag på att baka nått onyttigt och därefter får det nog bli en film, eller varför inte tvspel! Så jag tänker unna mig lite slapp med :)

Jag vet inte om jag nämnt det tidigare i bloggen, men jag har ju stora planer för ett kameraköp. Det är en första prioritet i hjärtat, men en andra prioritet i hjärnan. Måste nämligen lägga mina pengar på körkortet, så det hinner bli klart till min examen. Men iaf så har jag ju hittat vilken kamera jag vill ha och vilket minneskort och har en summa för det köpet. Tror ni inte de har ett kampanjpris nu!!! Jag blir knäpp, för vill verkligen ha den och då behöver jag inte se när den blir lite billigare ju..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0