fixar och donar

Efter en väldigt seg start med väldigt lite motivation så haf jag iaf fått undan all ren tvätt från sist jag tvätta, tvättat, städat i köket och hunnit plugga lite och lagat och ätit mat. Har bokat tvättstugan imorgon igen för har en omgång sängkläder som jag skulle vilja bli av med. Sen har jag även tankar på att verkligen storstäda här hemma och få undan viktiga papper in i viktiga pärmar och ringa och flirta jobb.

Jag är i sååånt behov av jobb. Och kärlek... Jag har inte riktigt haft tid för F nu den här veckan och det känns. Att vi inte träffas så ofta pga avståndet är en sak, men när vi inte ens pratar i telefonen blir det jobbigt. Men jag har verkligen inte haft tid för omvärlden nu.. Och än så kan jag inte ägna omvärlden min hela uppmärksamhet..

Men nu ska jag fortsätta plocka lite här, Ha en trevlig kväll!!

Tjiing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0