Uppsala!

Vad tiden ska gå fort när jag är här, allting går i ett ju. Kom iaf hem i torsdags, sen igår fixa mamma och jag lite inför vår påskmiddag idag och på kvällen var jag in och träffa Malin och Eve :) Idag så hem hit igen äta middag ringa och kolla tid för pappas middag imorgon. så imorgon ska jag köra dit och träffa den delen av familjen/släkten. PÅ måndag blir jag hemkörd igen och så ska jag väl försöka plugga lite och packa ihop mig inför den tidiga bussresan tillbaka till västervik på tisdag morgon, och när jag väl är framme där så är det direkt till skolan och så är det stress hela veckan. Som jag längtar tills nästa helg!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter minsann som om det är lite stressat för dig... Du ska ju njuta nu när du är hemma ju!! :D

Hoppas du haft en fin påskhelg i a f...

Blir lite nyfiken på varför just nästa helg är så mycket att längta efter... :P

Kramar

2008-03-23 @ 01:04:03
Postat av: Sabina

Vilken härlig vecka du verkar ha framför dig med massa stress, stackare :( Hoppas du haft det bra i Uppsala i alla fall :)
Puss och kram

2008-03-26 @ 19:57:39
URL: http://binkan.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Tack :D

2008-03-26 @ 23:32:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: N a d i n e

Svar: Ja jag börjar också fundera på om min klocka inte ringer vissa gånger.. :)

Stressa inte ihjäl dig nu! Ha en bra dag :)

2008-03-27 @ 11:17:56
URL: http://enterthecircus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0