Stolt!

Tjejen som väldigt sällan lagar mat (jag) slog sig själv med häpnad när hon idag faktiskt lagade mat och det i tid! Kl 16.00 satte jag mig vid köksbordet och åt potatis och fiskpinnar och så knäckemacka. Det var väldigt gott, men blev sådär jobbigt mätt.. Det blir jag varje gång jag gör saker och ting ordentligt ;P

Var väldigt inställd på träning ikväll, därav den tidiga maten, men jag hade glömt bort att jag faktiskt är förkyld. Jag förtränger gärna det de få timmarna på dygnet som jag faktiskt mår bra. Men som jag snorar nu är det ingen ide att försöka inbilla sig att det är jätte bra att träna. Så väldigt motvilligt ändrade jag mina planer och ist har jag fortsatt plocka här hemma. Börjar få riktigt bra ordning på alla pappershögar som ligger utpridda lite här och där..De minskar till och med. Plockar jag bara bort den rena tvätten så är det inte långt ifrån tipptopp. Och när det väl är tipptopp är tanken som alla andra gånger att jag ska försöka hålla det sådär. Kanske jag lyckas den här gången :P Typiskt nog så känner jag mig själv och kan inte lura mig mera på den punkten. Ist är min forhoppning att det iaf ska ta lite längre tid att stöka ner :) Och att det inte stökas så mycket!

Sms , toalettpapper och tvspel en stund till innan jag fortsätter vara duktig! Toapapperet följer visserligen med mig vad jag än gör ;P  HA DET BRA!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha! Toapapper som följeslagare... =) Ja, det kan snoriga näsor behöva!

Och det där med att hålla ordning när man väl är klar.. DAAAA!? Blir man klar någon gång? Undrar hur många gånger jag tänkt precis som du, att försöka hålla efter... =)

2008-03-05 @ 17:39:55
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0