Söndag!

Det vart utgång igår! Vi kom ner på stan vid ett cirkus och kul att man kan komma ner på stan så sent och fortfarande ha en kanon kväll. Förfesten ägnades åt, efter melodifestivalen, till att prata väldigt mycket sex. Alltid en uppskattat samtalsämne :)
Tyvärr var jag lite seg som att jag har gått och blivit smittat av Sandra och Jonas förkylning och inte blev den bättre av nattens regn. Och det konstigaste med gårdagen var att jag inte var så full som jag borde vart. Alltså med tanke på hur mycket jag drack så borde jag vart lite ostadig på benen iaf, speciellt med tanke på att jag inte dricker så ofta nu för tiden.. Iaf så var det en jätte trevlig kväll som jag verkligen behövde!  Men vad är det med killar som inte fattar vinken när de blir ordentligt dissade? Den var en kille som var på Emmi hela kvällen trots att hon och jag var typ ihopklistrade för att slippa såna som hanom..:P

Jag var en lydig flicka och har inte gått vidare med mitt liv som du påpeka Lena :) I dagsläget skulle det betyda otrohet och jag vill ju inte ha någon annan än mitt pucko tyvärr!

Och idag är jag svag känner jag. Skulle behöva lämna bort mina telefoner för annars så finns det en stor chans att jag använder dem.. En del av mig har hoppats på att få ett telesamtal idag och att kanske så skulle vi träffas och vi skulle prata och förklara för varandra. Det är väldigt onödigt att hoppas, det är ju bara för mig det blir jobbigare!
Det blir till att sysselsätta mig med en massa viktigt idag så jag tänker på annat. Har planerat att ta tag i min lägenhet iaf och efter det blir det nog film och ist fr den planerade pizzan ska jag nog laga mat. Måste försöka sluta missköta mig och mitt liv..

Längtar tills på måndag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jamen!!! Jaja, du gör som du vill! ;) Bra att ni hade roligt i alla fall, tror ni behövde det alla tre!

Kram! =)

2008-03-02 @ 16:56:42
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0