OMG

Här sitter jag och försöker vara duktig och plugga en massa, jag har tv på utan ljud i bakgrunden och jag var dum nog att vände huvudet åt tvns håll precis vid fel tillfälle :(  Då är det ett sånt här program på animal planet med ett pucko som letar efter farliga ormar, jag fick se han bli biten efter den ena efter den andra och när han brottades i vattnet med en anakonda  dog jag. Världens jätte rysning av obehag i hela kroppen, ett kort skrik och hoppa upp i sängen. Och blir man så rädd av att kolla på programmet så byter man kanla lr bara stänger av tv, men nej inte jag heller. Jag satt där med ögonen uppspärrade och kunde inte ta blicken från idioten alltså..

Vad är det som gör att vissa människor utmanar ödet på det här sättet, det finns så många andra sett ju.. Dessa människor som söker kickar, jag förstår mig inte riktigt på dem. Visst jag söker ju kickar jag med och får det genom att titta på skräckfilm, egentligen får jag väl en kick av att titta på det här puckot me med tanke på att jag inte kan byta kanal. med det är ju inga farliga kickar i min mening.

Det är en hel vetenskap det här och den intresserar mig som att jag inte förstå den.. Det skulle kunna vara ett ämne till den kommande c-uppsatsen om jag nu skulle ledsna på det ämnet jag redan valt :P

Nej plugga var det jag höll på med!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahaha!!=D

Du är bara för rolig du - och jag fick värsta bilden i huvudet av dig där i sängen!! =D

2008-03-18 @ 20:32:33
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/
Postat av: Lena

Jäklar vad nice du fått din blogg förresten! Döfint ju! =)

2008-03-18 @ 20:33:32
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0