Min fredag!

Blev inte riktigt som jag tänkt mig, den blev bättre! Vi hade visserligen sagt att vi kanske skulle kunna få ett ryck på kvällen, men jag kände bara för min säng. Så när Emmi ringde och fråga om jag ville med ut en sväng så hakade jag efter några tankar på :) Det var bara att krypa upp ur sängen och byta ut myskläderna mot något mindre mysigt och så bege sig ner till stan. Vi hade en liten tanke om at gå in på palladium och bara kolla läget, men vi fastna på en parkbänk ist och snackade i en evighet. Vi har lite gemensamma tankar Emmi och jag! När vi börja frysa en massa gick vi iväg och käka pizza, delade på en kebabpizza och äntligen kunde jag må lite bättre. Vi blev kvar där ett tag me innan vi gick en vända på stan och sen hem, Kl var väl efter ett ca någon gång när jag kom hem och då var jag inte trött någonstans så jag la mig och tittade på en film. JUMPER, långt ifrån så bra som jag trodde, men man ska nog se den iaf en gång :)

Lyckades ta mig upp kl 9, efter sex timmars sömn. Gick iväg till tvättstugan för att boka för idag, men fanns ingen tid nu vid 10 som jag hade hoppats så nu får det bli kl 13 ist. Så tills dess blir det lite frukost och sen funderar jag på att cykla ner till biblioteket och hämta en bok till nästa kurs. OCh sen blir det till att fortsätta städa, tjejerna kommer ju över ikväll för att titta på Finalen i Melodifestivalen :) Nice!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag tror också på sånt! :)

2008-03-15 @ 13:38:14
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0