långsamt frammåt

Dagarna går långsamt frammåt, tänkte ringa idag, men bestämde sen att iaf vänta tills på onsdag efter mitt besök jag har då. Kanske kan komma på ett å annat då. Men nog är det tufft iaf. Jag saknar och längtar, är arg och ledsen och ibland är jag ingenting alls.

Idag har jag iaf kommit lite mer iordning här hemma, jag har pluggat lite och jag har ringt ett viktigt samtal och mailat till samma ställe. Idag har jag även hunnit med att spela en del ps2 och nu tittar jag på csi new york. Imorgon är det skola för hela slanten och förhoppningsvis ser det lite ljusare ut för oss och vårt projekt. Skulle behöva lite svar nu ist för en massa frågor, men det blir nog bra imorgon bitti när vi ses..

Jag har galet ont i halsen idag, värst är det som vanligt på morgonen och så på kvällen. Hoppas jag slipper feber iaf.. Nu blir det soffan en stund till innan jag byter ut den mog sängen :)

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0