Helgen som gått!

Min fredag har jag redan skrivit om så jag tänkte redogöra för resten av helgen. Gårdagen gick åt till att städa och tvätta i stort sätt hela dagen och sen på kvällen Kom Anna och Sabina över och kollade på finalen av melodifestivelen med mig, Anna hade med sig jätte goda chokladbollar som fick ta en svängom i frysen innan vi kunde äta dem, de var lite mjuka :) Men som sagt jätte goda och jag har en kvar som jag tänkta ta till mitt te nu.

Det var ett riktigt bra startfält igår och det var lite småsvårt att veta hur det skulle gå. Men jag höll iaf på Charlotte för jag tror att hon skulle klara sig bra mot övriga Europa. Och min favorit Sanna kom ju två och det var inte helt fel : Är totalt såld på hennes låt och jag kan nästan hela utantill :) Sjunger visserligen inte lika bra som henne men iaf! Just nu kommer jag inte ihåg all pausunderhållning, men jag kommer ihåg att den var bra iaf. Björn Gustavsson lyckas som vanligt att få mig att skratta.

Efter melodifestivalen kollade vi lite på Matrix och pratade en massa, tiden gick och snart hittade vi till the village. Lite komiskt att den kom på tv bara två dar efter att jag tittat på den. Mitt i filmen så begav sig flickorna hem, kl var väl typ halv två då lr nått. Jag gick och la mig, men hade tänkt kolla klart på filmen. Men jaaa det gick väl inte så bra, jag somna väl typ innan jag la ner huvudet på kudden :P

Redan igår så bestämde jag mig för att jag skulle ägna dagen till att plugga, har två kompletteringar som jag skulle vilja ha skickat in innan påsk här då jag åker till Uppsala. Och kors i taket så vad jag fortfarande motiverad när jag vakna i morse. Jag är inte helt klar med den jag arbetat på idag men rätt så, den blr helt klart färdig imorgon. Bestämde med Anna att ta en promenad på em så jag skulle kunna få ta en paus mitt i pluggandet och det blev en två timmars lång promenad ute vid lysingsbadet. Och vilken härlig promenaden det var, jag behövde verkligen den där friska luften. Det var inte så jätte varmt ute, men solen sken lite nu och då. Vattnet var så vackert. Jag är ju lite barnsligt besatt av vatten för er som inte vet :) Njuter verkligen av alla känslor man kan få av att titta på vatten! 

Anna och jag prata lite om att det har blivit mycket svårare att ta sig ut ju äldre man blivit, när man var barn var vi ju ute och lekte hela dagarna, det behövdes ingen ordentlig anledning. Nu känner jag att jag skulle vilja ha en hund för då måste jag gå ut. eller om jag skulle ha barn då skulle man också vara ute på ett annat sätt.. Ja ja vi kämpar på med att ta oss ut i friska luften :)

Nu ska jag fortsätta att titta på film innan jag ska sova. Det är en tidig morgon imorgon!

Natti natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0