Helg!

Min efterlängtade helg av lugn är här nu och jag känner mig rastlös :P Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men det skulle behövas en sväng med dammsugaren så det är ju ett alternativ. Jag vet iaf att oavsett hur mycket jag vill gå ut och hitta på nått så ska jag inte göra det. Folk får komma hit ist i så fall :P Jag måste vila mina onda fötter sen förra helgens promenad i djävulsskorna..

Igår kände jag för att krypa runt här hemma för jag hade så ont, det slutade med att jag hällde upp varmt vatten i skurhinken och stoppa ner fötterna i den, lite hjälpte det kanske för de är inte så jätte onda just nu..

Det är tur att jag nästan ringer helt gratis till hemtelefoner för jag och S skulle behöva fixa vårt uppsatsPM och det tänkte vi ta över telefonen :) Vi har ju lite planer på hur det ska läggas upp, så det gäller at få ner det på ett papper bara. OCh sen vill jag köra igång, vi kan ju skippa medotkursen och bara ha uppsats :P Nej det går ju inte men de hade kunnat lägga metoddelen som en egen kort kurs innan vi gick in på uppsatsen så vi kunde lägga allt krut på skrivandet.

Jaja det blir nog bra tillslut..

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker du om mode, design, tips, skvaller m.m? Då tycker jag du ska besöka min blogg, där du får ideér om modet, vad som gäller och var du hittar det. Det är ditt besök, dina åsikter som kan göra bloggen bättre. Skriv vad du tycker, vad som kan förbättras, vad du inte tycker om .. och vad du vill veta.
Jag ser fram emot att se dig på min blogg! /v/ Sara

2008-03-29 @ 12:55:52
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0