Dagen som gått!

Nu är snart den här dagen slut och den har varit lite jobbigt. Förutom att jag är trött och förkyld lite nu och då så har jag tänkt en del idag, men samtidigt har jag försökt att låta bli å tänka. Håller man sig sysselsatt så går det rätt bra! Jag blev väkt av telefonen vid 13 tiden och gick upp och duscha, inte bakis, och sen drog jag iväg och träffa Sandra och Jonas lite. När jag var med dem kände jag mig rätt så död och då inte för att jag somna kl 5 på morgonen utan pga min förkylning. Varför e förkylningar alltid värre på kvällar och mornar. lr ja då man precis vaknat?

Iaf, när jag kom hem sen kixa jag lite med datorn och sen tog jag tag i mitt kök så det ser ut som det ska igen, i morgon får det bli resten av min lilla lägenhet och sen ska det pluggas en massa.. Hej hå vad jag har att göra egentligen, måste sluta förtränga sånt ;P Skulle även behöva ringa lite. Så egentligen borde jag bädda ner mig nu så jag kanske kan vakna i tid och börja bocka av punkt för punkt på min måste lista. Men jag ska bara först :)

God natt på er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0