Att acceptera!

Tänk vilken skillnad det gör att acceptera den situation man är i. I alla fall för min del, jag känner mig mycket lugnare och har ett jämnare humör för tillfället. Jag har dagar då jag är arg och ledsen, men jag har även dagar där jag kan känna lycka och typ harmoni. Det glädjer mig att jag kan lyckas må bra i en sån här situation och det mycket bara genom mig själv :) I vanliga fall är det vännerna och familjen som på egen hand lyckas vända på mitt mående! Ett steg fram i min personliga utveckling :) En annan grejj som är ett tecken på att jag kommit fram i min utveckling är att jag försöker se till de bra och fina sakerna och stunderna vi hade och hur långt jag kom med honom. Många steg upp kom jag med hans hjälp :)

Konstigt nog så är det här en bra dag, men egentligen borde jag ju deppa ner mig som fasen. Iaf om jag känner mig själv rätt liksom. Jag drömde nämligen om honom i natt, en jobbig dröm och sen skulle det vara Xmånader idag. Han är barnledig så vi skulle ha kunnat mysa till det ordentligt. Men tydligen så ville ödet annorlunda! Ja för jag tror på ödet när det gäller oss, speciellt med tanke på hur vi träffades...

Nu ska jag fixa mig så jag är klar när Anna kommer förbi, vi ska nämligen ta en promenad i vårvädret. Solen lyser inte så mycket längre med temperaturen är underbar!!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lina.

va skönt att du mår bättre vännen, som du säger. du har kommit långt..längre än de flets andra av oss. i alla fall, kul att vara tillbaka och kunna kommentera på din blogg igen..lägger till dig i mina kontakter ja också! :)

2008-03-08 @ 19:02:40
URL: http://littlebox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0