Ang min fråga

Jag har fortfarande inte kommit på något bra svar på frågan jag hade i förra inlägget, det är svårt att veta när man ska ge någon en andra chans!

Okej du har blivit jätte sårad, men fortf tror att det kan handla om HONOM så vad gör man? Ska han få överbevisa att han vill ha dig tillbaka och visa på alla sätt som går att han är ångerfull. Och ska du först då ge honom en andra chans och kanske finna lyckan. Lr ska du gå på "regeln" Fool me once shame on you, fool me twice shame on me! (ber om ursäkt för eventuella stavfel) Och om du går på den regeln så kanske du ist missar lyckan. Det är svårt det här och jag har inga svar på frågan, men svaret kanske kommer med tiden!

Det skulle vara skönt om jag kunde vakna en morgon och faktiskt veta hur det blir. Vad han säger och vad jag säger, men jag tro inte den dagen kommer innom den närmaste framtiden..

I väntan på bättre tider kör jag på mysmongostilen och en massa film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0