Sväng på stan

Idag har jag gjort något :) Två slappisdagar efter varandra funkar inte, så först åkte jag iväg till jobbet och tog det där kortet de tjatat om i några veckor och därefter cyklade jag vidare ner på stan och mötte upp Sabina!

Det fick bli en lunch på donken till att börja med, min tanke var från början att bara ta en glass, men när vi väl var där var jag galet hungrig. Glassen blev till "mat" med andra ord. Sen gick vi runt på stan och pratade och kollade på allt fint som vi vill köpa, men som lär få vänta på en trevlig lön någon gång i sommar ;)

Det var ju ett tag sen vi träffades nu så det fanns en del att prata om, som vanligt :) Och jag hoppas våra scheman kan komma överens i sommar så vi kan umgås lite. Promenader, fika och kvällsdopp kanske!!

Nu har jag bestämt mig för att plocka unden kläder och så ur väskan jag hade i Uppsala så det är lite ordning och rede tills imorgon. Alltid bra att ha en anledning till att städa!

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0