Några nattliga ord

När allt inte går som man tänkt i livet är det skönt att veta att man har nära och kära som hela tiden finns vid ens sida och stöttar och bara är helt underbara :) Love you all !! ♥

Ikväll har jag vart hemma hos Binkan och verkligen haft en jätte trevlig kväll. Vi har kollat på film, käkat pizza och pratat massa. Både om sånt som inte är så viktigt och om sånt som faktisk är väldigt viktigt. Klockan blev verkligen för mycket med tanke på att jag ska upp halv sju imorgon för att jobba. Men faktiskt så skiter jag i det, det var liksom värt det :)

Men nu är det iaf sängen som gäller. Och tankar, ja ni håller er borta tills jag somnat! ;P

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej tjejen!

Hoppas det gick bra att för dig att för det första bara ta dig upp till jobbet imorse men sen också att jobba :) Och tack igen för en superkväll!

Puss och kram tjejen min

2008-06-29 @ 23:51:28
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0