Bebissjuk

Snacka om att det var farligt att umgås med M och E, det blev så mycket bebisprat igår så nu är jag helt sjuk och de där två åren som jag har sagt att jag ska vänta känns väldigt jobbiga. E går in i vecka 27 nu och hon har en jätte go mage och det ser så mysigt ut. Vid ett tillfälle fick vi se när lille bebisen sparka, alltså inte känna utan se:) Och jag tror jag vet mycket med om graviditeter och allt som hör till för vi gick igenom de flesta ämnen som berör.

När jag säger att det var lika farligt att umgås med båda två så beror det på att M är lika insatt i E graviditet som E är själv :) Men det blir ju så när man umgås ofta.. Efter en dag så är ju jag galet sugen på att skaffe bebbe igen. Men jag ska vänta...Ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej tjejen!

Haha, ja nu får du allt se till att lugna dig lite ;)

Hoppas du har det bra i Uppsala, får ses när du kommer hem :)

Många kramar

2008-06-09 @ 14:53:25
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0