Allsång i stadsparken :)

Det var jag och Sandra och alla gamlingar ;P Och vid ett tillfälle innan det hela började, funderade vi på om vi blev utsatta för åldersdiskriminering. Hur vi än vinkade och viftade för att tanten med allsånghäftena skulle komma till oss så fick vi inte kontakt. Men när vi äntligen fick kontakt var det en förvånad tant som kom fram till oss. Det är väl inte så vanligt att två unga tjejer kommer för att lyssna och speciellt inte många som lägger pengar på ett sånghäfte. Men jaja vi ville iaf få lyssna lite och sjunga med. Till en början satt vi framme på bänkarna som stod där i parken, men efter ett tag snallade vi bort en bit för att kunna prata samtidigt :)

Innan vi gick till parken knallade vi runt på stan och kikade lite. Sandra helt galet trött och jag bara glad för att komma ut en sväng på min lediga dag, men efter ett tag var jag lika trött som Sandra. Den jäkeln smittade, inte snällt om jag får säga min mening. Och det får jag ju här på min blogg!!

Nu ska jag titta lite på tv och sen försöka somna tidigt så jag orkar upp imorgon.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0