Men tankarna är så mycket mera än känslorna..

Tanken med tankar är väl egentligen att de ska kunna reda ut och bearbeta sånt vi är med om, men i mitt fall ställer tankar oftare till med mer oreda..

ikväll får jag verkligen inte någon ordning alls på mina tankar, kan inte riktigt identifiera allt som ligger i luften, men jag kan iaf identifiera vissa känslor :)

Glädje, förväntan och tomhet.. Känslan av glädje står för vad jag faktiska åstadkommit med mig själv de senaste åren, känslan av förväntan symboliserar min framtid och tomheten symboliserar det faktum att en ralation har tagit slut och att jag inte riktigt hunnit komma vidare..

Men tankarna är så mycket mera än känslorna.. Jag har svårt att vara här och nu i mitt liv så antingen fokuserar jag på det som varit eller så är jag minst ett halvår före idag. utifrån mina känslor kan ni nog förstå att tomheten tar sin tid att överge när det inte e där jag lägger mitt fokus. Jag försöker men lyckas inte riktigt hitta den riktiga viljan..

22.22 och jag önskar..!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0