Fredag

Jag vill nog ha det vitt iaf, just nu kan jag inte komma på nått annat att göra och det ser ju rätt bra ut tycker jag! Jag färgade mitt hår igår med och det blev bra det med, men inte riktigt den färg jag egentligen vill ha. Jag är på jakt efter kopparfärg, men jag hade nog för mörkt hår från grunden och därför blev det inte som jag ville ha det. Men det är en förändring och jag älskar den :)

Jag älskar förändringar, såna som jag själv väljer iaf.. :)

Idag har jag hittills inte gjort ett skit, suttit och spelat dataspel bara och då försvann många timmar. Nu tänkte jag nog cykla iväg till Sandra och Jonas och fördriva några timmar där. Jonas skulle tydligen käla pizza vilket lockar lite, kanske göra honom sällskap vid maten :P Sen sitta på deras balkong och njuta av trevligt sällskap. Undrar om jag vågar ta med min teuqila rose och dricka mjölkdrinkar, med tanke på att Sandra inte får dricka just nu..

Får fråga :) Nu ska jag lägga på litte på ögonen och hojta till på msn om att jag är på G

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0