Stora drömmar :)

Det e konstigt vad mitt köpsug helt plötsligt har ökat med en hel mil för att smått överdriva det hela, men jag vill verkligen köpa saker. Kläder, smink, nya möbler och piffsaker till mitt hem, nya tapeter ett hus där jag kan ha middagsbjudningar.

Tror det har ihop med mitt behov av förändring och en viss känsla av tomhet. Vilket kan vara förknippad med ett avslutat förhållande. Inte vet jag men jag känner att jag vill så mycket, drömmarna är helt gigantiska nu och speciellt har jag hakat upp mig på middagsbjudningar. 

Jag ser ett hem, fullt av ljus och goda vänner, fina uppdukningar där det serveras härlig mat, goda drinkar. Det sker förändringar hela tiden, små men viktiga och alltid nya blommor i alla vaser jag har runt omkring mig. Lugn härlig musik strålar ur mina högtalare. Suck.. :)

Drömmar om sånt jag vill göra blir mer viktiga nu när jag är ensam och fri igen. Jag vill resa, gå en fotokurs, skulle vilja prova på att modella och gå den där indredningskursen jag drömt om i många år.. Återigen en suck.. :)

Idag är en bra dag, men det heftigt pendlande humöret gör så att jag inte kan göra annat än att skaka på huivudet, men jag tänker njuta av alla bra dagar och jag tänker tillåta mig de dåliga dagarna med. För de är viktiga med på nått sätt. Det är som en annan bloggerska skrev, man kan inte trycka undan känslor och låtsas må bra. Allting måste ha sin gång!

Hehe att jag kan komma med så kloka ord ibland :)
Nu blir det sängen, "ska bara" lyssna på Katy Perrys låt I kissed a girl

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha jag menar det ;)

2008-07-08 @ 23:26:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0