Stör mig

Ibland blir jag bara så irriterad på vissa människor, och nu går min irritation till de som desperat försöker locka till sig nya läsare. De som skriver saker som att: Kolla min blogg, var med i min tävling! osv.

Det har hänt mig några gånger att jag får såna kommentarer och oftast ignorerar jag dem, men när man får såna på ett inlägg där man kanske visar sin sårbarhet och bara är väldigt ledsen för nått, ja då blir jag irriterad. Den här gången är det inte jag som blivit drabbat utan en nära vän..

Om man prompt måste göra reklam för sig sådär kan man ju välja andra inlägg. Eller varför inte bara skriva precis det man vill i sin blogg och sen att man får besökare som faktisk kommer till bloggen av intresse för det som skrivs.


Jag är jätte glad för de besökare jag har på min blogg oavsett hur många de är. Och jag hoppas att de kan känna igen sig i det jag skriver och få sig ett och annat tips på bra musik å jag brukar dela med mig av favoriter. Och det räcker för mig!!

Kram på er alla och hoppas ni haft en trevlig kväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

åh men så kul att du är med och tävlar :D

2008-07-08 @ 23:01:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0