Slut

Jaha då var det inte många timmar kvar på ledigheten för den här veckan, imorgon är det en ny vecka full med jobb. Den här veckan jobbar jag måndag till fredag och jag kan bara tänka mig hur trött jag kommer vara på kvällarna. Det är en väldigt ovanlig känsla för mig att vara sådär trött, det är liksom en annan trötthet när man jobbar. När jag inte jobbar är jag ju bara trött och seg för att jag inte gör nått :P

Ligger och kollar på filmen på 3:an med kristen dunst och den e bra, bättre än vad jag trott.. Och sen måste jag somna oct det på en gångm känner de höga kraven på mig. Men om jag inte somnar på direkten så kanske jag inte vaknar när jag ska och det är inte bra det. Så stressigt att försova sig när man måste cykla igenom hela stan för att ta sig till jobbet. Så här finns det en bra grej med att stan inte är så stor :P

Min kropp tycker att jag ska köpa en datastor ist för att sitt på den trästol jag gjort hittills. Med tanke på att jag är datanörd spenderar jag allt för mycket tid på den stolen..

Ja ja slutsnackat för mig ikväll, det blir ju ingen ordning iaf.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0