Redan onsdags kväll!

Det borde inte vara onsdag idag, för det har gått för fort. Att det gått så fort hit beror nog på att mamma åkte hem i måndags så den dagen räknades inte riktigt in i den nya veckan. Visserligen tycker jag det är skönt, för fortsätter det gå så här smärtfritt på jobbet är veckan snart slut och jag får det lite lugnare igen. Det är ju inte mycket ledighet den här veckan och det känns lite ovant då jafg haft lyx schema hittills..

Idag på jobbet så spelade jag boll med en av grabbarna i 30 graders värme, så man blev andfådd utan att behöva röra på sig så mycket :P Men kul var det, jag gillar ju att sparka boll och skulle gärna spela fotboll igen. Men denne herre som jag spelade med var jätte bra på att sparka höga bollar så vid ett tillfälle sparka han in bollen på grannes uteplats så jag fick smyga in och hämta den igen. Uppskattade att det var en skumgummiboll vi använde, annars hade nått kunnat gå sönder. Och jaa behöver jag säga att det inte skulle vara så populärt? :P

Ikväll har jag suttit en sväng på balkongen och solat lite, hade tänkt sitta redan då jag kom från jobbet, men det var för varmt så fick glatt vänta. Och i väntan så spelade jag lite :) Pratade lite med Sandra tidigare med och de hade det jätte bra uppe i stugan :)

Ja just, jag försov mig idag, kom upp 7.20 och börjar 7.00 *paniiik* Fick stressa runt som en tok och när jag kom till jobbet så ja då gjorde det inget alls att jag var sen. Tydligen så fick den andra som skulle komma in vid 7 börja vid 8.00 ist och det kunde de inte ringt och sagt till mig igår? Surt iaf.. Imorgon jobbar jag kväll så då lär jag väl inte försova mig..:)

Ha ni gjort idag då? Tjing

Kommentarer
Postat av: Sabina

En annan har också jobbat och sen haft tvättstugan tre timmar efter det, vilken höjdare! :p Hehe.. Hoppas allt är bra med dig gumman :)

Puss o kram

2008-07-23 @ 20:18:48
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0