off to work

Nu ska jag strax ge mig iväg till jobbet, fick börja tidigare än vad som är sagt från början, men får sluta tidigare med :) Jag kommer nog vara ensammen med en av de boende till en början och jag tänkte nog bjuda på fika på uteplatsen för jag vill sitta i solen :) Och det är ju bättre att sitta ute och uggla ist för inomhus!

Jag ska försöka flirta till mig lite sällskap imorgon på min lediga dag, skulle vilja bada och sola en dag den här sommaren. Får se om någon är ledig?

Ha en bra dag! Tjing

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är den bra, och glad blir man av den mee! :) jo, dags att börja filura lite på nån helg i aug nu. Guud vad tiden går fort.

2008-07-24 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0