new week

Dag ett och jag är död :P Fattar ingenting ja, för under den långa tid jag jobbat på jobbet hemma i Uppsala har jag inte känt av en sån här trötthet och det jobbet e bra mycket jobbigare än det jag har nu.. Mycket mer slitsamt och stressigt. Förbryllande är vad det är :)

Så den här kvällen blir lugn, har bara planerat för soffan. Typ, för kanske kommer Sabina förbi, men det e iaf soffan som gäller. Inga promenader i friska luften inte. Egentligen skulle jag vilja baka, för är väldigt sugen på chokladmuffins. Men då skulle jag behöva sparka mig själv riktigt hårt i baken för att lyckas med ett sånt bestyr. Och det är ju väldigt onödigt :P

Ska iaf försöka få i mig lite mat, annars har jag en hel arme med människor som bråkar på mig..

Trevlig kväll, kan återkomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0