Minigolf i stadsparken

Sitter och njuter av härlig fruktdryck och rostade mackor med marmelad och lyssnar på p3 Svea! Pratade men en av mina bröder i telefonen för ett tag sen, det är inte så ofta han ringer självmant så det hela var väldigt trevligt. Han ville komma ner till mig när han fått tillbaka på skatten här i slutet av sommaren :) Jag kommer inte tro på att han kommer förens han har åkt, för min bror vill så väldigt mycket men det är inte allt som händer. Det är konstigt för fler killar jag träffat har vart likadana.

Idag, snart, ska jag ner på stan och spela minigolf med Sandra och Jonas i stadsparken. Och som vanligt kommer Jonas och jag tävla mot varandra och Sandra kommer stå där mitt emellan och köra sitt race. Att det alltid är så :) Men jag uppskattar det, visserligen brukar han vinna på det här men  idag kanske det är min tur.. Hehe

Känner för vitlök idag, så det får bli kyckling och bulgur sallad tror ja, och till någon bra film sen tror jag på en mjölkdrink :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0