Min dag!

Idag så är det Marikas dag, nej jag fyller inte år, men jag ska spendera en avslappnande dag i solen och bara ha det lugnt och skönt. Jag hade önskat att någon skulle vara ledig på dagen och kunna följa med mig och bada, men antingen så jobbar man eller så åker man bort. Det är ju snart augusti och jag vill doppa mig nu!! Galet vad lite jag badat den här sommaren, var ju bara ett par dopp på bassängbadet brevid pappa i början av sommaren. Och det gills inte riktigt tycker ja. Jag ska flirta med Anna ikväll när vi ses om att kanske ta ett dopp på söndag efter det att jag slutat jobba. Jag vill ju så gärna :)


Ja ikväll ska jag träffa Anna en sväng, vilket ska bli så kul! Vet inte vad som hitts på men kan tänka mig att en soffa är inblandad och så tvu munnar som gaggar på i en evighet :D Precis som det ska vara! Eller så kanske det kan bli en promenad. Ja det visar sig senare.. Nu ska jag äta lite innan jag ska ut i tvättstugan för att sen lägga mig på en filt och svettas bort.. Ha en bra dag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0