Mamma!

Den viktigaste personen i mitt liv kommer imorgon och kommer spendera hela helgen med mig, min älskade mamma!! Som jag har längtat hela veckan, imorgon lär jag gå med mobilen i handen på jobbet och bara vänta på att hon ska ringa och säga att hon är framme. Så jag är redan nu inställd på en rastlös dag :P

Jag lyckades med det omöjliga imorse och hann äta en ordentlig frukost och komma i tid till jobbet. Men något tråkigt det är att tvinga sig upp på morgonen för att vara på jobbat till sju och sen sitta till kl nio innan man har nått att göra. Och när du väl får nått att göra så är du upptagen i en kvart lr så beroende på vem du går till och sen är det dags för att sitta igen. Idag hade jag väl tur att det var min tur att städa personal lägenheten, så lite tid gick där.


Nu tänkte jag bege mig till köket för lite äventyr, det finns att göra där med andra ord och sen tänkta jag laga lite mat så jag kan få med mig en matlåda imorgon. Ska bara lyssna klart på alla dagens låtar hos Lina, känner för andras musik idag :)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha aaaw, eller hur? :)

Man känner sig inte så dum när ingen av oss vet hur det "ska" va eller så... :)

2008-07-17 @ 18:32:45
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Lina

Hoppas du har det trevlig med mammsen, hälsa henne från mig! :)

2008-07-19 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0