Kattvakt

Ja nu är jag kattvakt igen till Sandra och Jonas odågor ;) Jag menar självklart guldklimpar och med tanke på att jag jobbar på långrevet där de bor så  har jag nu flyttat in i deras lägenhet för ett par dagar. Det känns även denna gång lite skumt att springa omkring i deras lägenhet när de inte är här, men ja de har ju sagt att jag får göra vad jag vill...typ.. :)

Än så länge har jag planerat att jag ska utnyttja deras balkong och kanske få lite färg på mig, sen fick jag ett lockande erbjudande om att skapa en egen gubbe på THE GAME och det lär garanterat göras. Spel får alltid tiden att gå snabbare, men måste ju komma i säng ordentligt så jag kommer i tid till jobbet imorgon bitti med.

Jaja nu ska jag nog ta och äta eller så.. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0