Hör ni mig?!?!

Hallå hör ni mig? För det kan jag inte påstå att jag gör, är totalt tjock i öronen nu så det är tystare än vanligt här hemma. Ja enligt mig alltså :) Blev förkyld iaf, jag som ville slippa undan! Visserligen är det inte så farligt, om man inte räknar dövhet och andningssvårigheter :P Men jag menar bara att jag än så länge sluppit feber, så jag kunde åka till jobbet igår och jag känner att kvällen inte är hotad..

Ikväll ska jag nämligen på vis, det blir picknick utanför med ruinen med iaf Anna, vi hoppas på att Sabina mår bättre idag så hon hänger med. Och sen lär man väl stöta på annat folk på stan, det är ju rätt mycket folk som är ute menar jag :) Och jag tänker at byxor på mig så jag inte blir mer sjuk, har ju mina snygga lila!

Ja det blir nog bra :)



Och vet ni vad jag har hittat!!!!
Den perfektaste väckaklockan till en sån som mig :) Den heter Clocky och finns i fyra färger och det som är så bra med den är att den hoppar ner från sängbordet och rullar runt i hela rummet. Så man kan inte annat att vakna då ;) Ett riktigt störobjekt sådär på morgonen. Det hela skulle kunna leda till att jag faktiskt kommer upp på morgonen, men också att jag kommer vara på ruttet humör en stund. Men ja det får det vara värt tror ja *hehe*

Nu ska jag plocka lite här hemma och kurera mig med vitaminer!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0