God dag!

Ja för inte är det morgon längre för mig, har vart vaken i några timmar redan :) Jag börjar jobba kl 13.00 och vill hinna med att fixa lite här hemma innan jag måste iväg. Det här blir första helgen på mitt schema som jag jobbar och jag har även min första jour. Vilket innebär att jag ska sova på jobbet, börjar kl 13.00 idag och slutar sen kl 15.00 imorgon. Det känns lite ovant, för jag har hittills haft en riktigt lyxigt schema om man jämför med de andra sommarvikarierna. De har i regel ett jourpass i veckan och jobbar varannan helg, men det ger pengar :) Och nu är det bara tre veckor kvar och sen är jag ledig en vecka innan skolan börjar.

Igår träffade jag Anna, åkte hem till henne och kollade på film och snacka skit. Vi såg Phantom of the opera och den var väldigt bra, så mäktig med all musik. Satt och fick rysningar över hela kroppen :) Så nu har jag sett den, min syster Therese har tjatat om hur bra den är i flera år nu. Var väl på tiden att jag såg den med andra ord :P

Nu ska jag röjja iväg med damsugaren en sväng och sen packa ihop sånt jag behöver ha med mig till jobbet!
Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag minns inte vart jag hittade det, men jag googlade iaf för att komam fram til lden. Jag tror jag skrev något i stil med "pojke eller flicka test". Prova så kanske du hittar! Lycka till!

2008-07-26 @ 11:28:57
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0