Fika och sista terminen

Hemma från jobbet nu och känner mig lite trött så kanske kan jag lägga mig i tid denna kväll? Tveksamt visserligen för jag är ju Marika :) Jag har nu 12 pass kvar innan jag har en veckas semester innan skolan börjar, längtar verkligen! Både efter semester och skola konstigt nog, men känner att ju snabbare jag börjar ju snabbare kan jag sluta i skolan på riktigt!!

Alltså jag har bara en termin kvar på min högskoleutbildning, kan ni fatta!! En på jobbet ska börja sin utbildning till hösten och när jag tänker på det känns det extra skönt att jag snart är klar. Har skrivit in mig på arbetsförmedlingen och står även i kö på bostad i Linköping. Framtiden känns rätt spännande, men samtidigt väldigt oviss..Jag längtar iaf, det är ett som är säkert :)

Innan jobbet idag gick jag över till min klasskompis Zenitha och tog en fika med henne. Hon behövde nog den pausen mitt i allt möblerande :) Det var jätte mysigt, har knappt träffat henne sen vi gick på sommalov. Bokade in en badtur i helgen tillsammans med hennes kottar. Hoppas på att vädret håller i sig nu bara!

Nu kryper jag ner och kollar lite tv.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0