fear no darkness

Skulle vilja bjuda på en "kvällen låt" men har hört så mycket bra ikväll att jag bara inte kan välja en! Nästan från det att jag kom hem från jobbet har jag lyssnat på p3 svea, som bjuder på massa underbar svensk musik. Under tiden jag lyssnat har jag lagat mat, pratat i telefonen och legat och läst. Nu funderar jag på om jag ska färga håret och fortsätta lyssna på min nya favorit radiokanal :)

Några av de bra låtarna jag hört ikväll är: Timo räisänen - fear no darkness, promised child, Robyn - cobrastyle, Amanda Jenssen - Amarula tree och Afasi & Filthy - Jobb 

Jag är ledig fram tills på måndag nu :) Ljuvligt!!

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, så lyxigt att vara ledig ända tills på måndag! Jag som jobbar fredag-måndag, grr :@ :p

Är skönt att läsa att du verkar vara på relativt bra humör trots allt, hoppas det fortsätter så :)

Puss och kram

2008-07-03 @ 22:31:43
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0