Bio och visfestival!

Egentligen är jag för trött för det här men känner för att avrapportera min kväll :) Ikväll har jag vart ner på stan med Anna, först kolla vi på bio. Första gången för mig här i västervik och min deput fick bli Sex and the city. Och juösses om den filmen var bram haf både grät ocg skratta om vart annat. Helt klart värd att se tycker ja, men det har ju redan större delen av bloggvärlden skrivit! Efter bion gick vi en vända på stan, det är ju visfestival nu, satt en sväng på en bänk och prata och kolla ut på vattnet. Därefter tog vi oss till simson där vi tog en öl (jag cider) och nu är jag hemma!!

Jag är trött och mår inte så jättebra, känner mig förkyld och på gränsen till febrig. Så med ett par värktabs tänkte jag nu krypa ner. Njuter av att börja kl 9.00 imorgon ist för 7.00..

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0