Utpumpad

Gårdagens samtal har satt sina spår, jag är utpumpad idag, trött och har ingen ork.. Den vardagliga oviljan till att göra nått är med mig även idag. Jag vill inte gå i skolan nu, jag skulle hellre ha ett jobb att gå till varje dag. att jämt veta vad jag ska göra om dagarna och att ha de där vardagliga rutinerna som jag saknar så. Och nu när jag känner så här funderar jag på de där sakerna som jag vill göra men aldrig gör..

Jag vill:

* Börja dansa igen
* Lära mig att sjunga
* Åka utomlands
* Åka iväg och vandra
* Spela fotboll igen

Det som ligger närmast till hands är nog dansen, letade lite igår efter vilka möjligheter som finns. Jag tror jag ska maila musikskolan och se vad de har för nått.

Jag behöva ägna mig åt nått jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0