RIP

Så var det dags igen :( I höstas blev min katt jätte dålig och trots vetrinärens besök överlevde han inte natten. Det var en stor sorg och jag saknar Snobben hela tiden.  Nu har Snobben fått sällskap av sin bror Tusse :(

Kl 20.00 igår hörde mamma konstiga skrik utifrån garaget och när hon kom ut dit hittade hon tusse, han skrek. Och ännu mer när mamma rörde vid honom. Det blev en två timmars lång jakt på vetrinär, men det är sportlov där i uppsala så det var en ren omöjlighet. Men nu är han borta iaf och han lider inte längre. OCh nu gör han sin bror sällskap där i katthimlen.

Jag gråter inte den här gången, men jag är ledsen. Och väldigt fundersam på vad deras konstiga dödsfall beror på. De hade enligt mamma liknande symtom och hon tror sig att det blivit förgiftade på något vis och att det giftet slår ut rörligheten och så andningen :( Tusaa var pigg och glad i går morse inga tecken på att han mådde dåligt och vid lunch sprang han runt och lekte utanför huset fortfarande inga symtom och så på kvällen bara jätte dålig och sen borta.. Skumt och väldigt obehagligt är det!!

Mamma var knäckt nu när hon ringde :( När ska skiten ta slut?

  
       Tusse                &        Snobben
                          RIP

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, vad jobbigt! Jag förstår!! Och så jobbigt att de skriker och lider så mycket då!! Men som sagt, bra att de inte lider längre... Vad kan det vara för gift tro??

Kramar

2008-02-21 @ 21:08:03
Postat av: Lena

Näeee!!! Det är så himla hemskt och jobbigt ju! :( Himla läskigt om det dessutom handlar om något gift... Det lidande och den smärta som sånt kan ge... Stackars din mamma, din familj och dig...

Själv lyckades jag att INTE gråta över Azlan igår. Det var nära men jag lyckades hålla tillbaka. Första gången sen det hände...

2008-02-24 @ 10:58:57
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0