Onsdag kväll!

Jaha tydligen är jag tvungen att skriva något här innan min bild ska synas
och jag som inte har något speciellt på hjärtat ikväll..

Idag har jag haft tvättstugan kl 10.00 och jag hade en fundering på att gå upp tidigt och duscha och lyssna på en skiva utav svinalängorna, men jag kom upp kl 9.00. Förvånande? Nej inte alls, det är väldigt vanligt förekommande här hos mig! Jag lär mig väl någon gång jag me, hoppat är det sista jag tänker överge :)
Fick lite pluggat i tvättstugan och när jag kom hem blev det en spelrunda på datorn och sen har jag lyssnat klart på de sista två skivorna av svinalängorna. Nu gäller det bara att komma ihåg allt så det blir lätt att analysera den. Men undrar lite hur man ska lägga upp det hela när inte alla läst samma bok.. Hmm ja dt löser sig väl på Fredag i skolan..

Weeii, Anna var precis förbi med en film som vi såg i helgen, The man who cried, filmen som fastna. Så nu kan jag få se på den igen och klura lite till. Imorgon kanske? Det hela beror på om jag får sällskap lr inte..

Jaja den här lilla texten ska väl duga för att få fram min bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0