Måndag

På min msn idag har det stått att jag är hos Sandra och att vi pluggar, det är inte riktigt sant. Det var visserligen det vi planerade att göra, men vi kom lixom aldrig till pluggdelen.. =/ Så det som var sant i den meningen var den delen om att det var hos henne jag var!

Var iaf där och tittade på hur deras nya lägenhet ser ut, de har verkligen lyckats med sina val av tapeter och får de bara ordning på allt blir det jätte fint. Jag vill me flytta, tycker det är så kul att få plocka ordning och fixa det precis så som jag vill. Det kliade lite i mina fingrar av att få hugga i och plocka undan och hjälpa till. Lite hjälpte jag till, men svårt ju när jag inte vet vart de vill ha allt. Det blev mest att plocka undan kartonger och skräp, men det e ju alltid nått :)

Har mått lite skumt idag.. både bra och dåligt. Vet inte vad det är. Fredrik trodde sig ha feber igår så kan ju vara nått på G.. Nu är det iaf tv.. Ha en bra kväll!! :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Så är jag också :P Gör jag inget om dagarna så äter jag inget..förbränner väl inget så blir väl inte lika hungrig i guess :)

2008-02-11 @ 23:04:53
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0