Interjuv

Morgon morgon! Nu ska jag om bara ett litet tag cykla iväg till en arbetinterjuv, vilket betyder att jag kanske har ett extraknäck på gång. Det samtalet jag har haft med den här chefen var rätt lovande och det är ett LSS-hem för vuxna. Och det känns som om jag kan det där en aning, arbetet med människor är ju min grejj liksom. :) Lite nervös är jag, men det släpper nog bara jag är där!

Tycker verkligen inte om att sitta sähär och bara vänta på att få åka, Jag blir bara mer nervös då. Samtidigt vill jag inte stå där och frysa. Men ses det som något negativt om man kommer för tidigt till ett sånt här möte? Det har jag alltid undrat..

Aja lär väl skriva av mig när jag kommer hem igen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0