Inget på hjärtat blev väldigt många rader :)

Lite nu och då kommer jag in i perioder då jag inte vet vad jag ska skriva och det helt enkelt för att jag inte har nått roligt att skriva om. Men allt i livet är ju inte roligt så kontigt är det väl inte att även bloggen har sina tråkiga dagar?! Nä så är det nog.. hmm ja!

Jag önskar att mitt liv hade lite mer spänning och att den spänningen var utspridd över hela veckorna. Allt för ofta är det så att det går en period i livet då allt är hur tråkigt som helst och jag bara sitter här med min dator och så kommer det andra perioder då det händer jätte mycket. Varför är det så ojämt fördelat? :P Det kan ju inte enbart bero på mig för jag är öppen för förslag varje dag ju, men just ja man måste ju faktiskt göra nått själv för att det ska hända nått. Mina nära och kära kan ju inte veta när jag har tråkigt! Sen är det ju även så att alla har ju sina liv och man måste lyckas passa ihop allas liv för att det ska kunna bli något och det är väl där skon klämmer kan jag tänka mig.

Här i västervik har ju alla mina nära familjer, det är barn och katter och pojkvänner. Och tyvärr är det ju så att det är lättare att hitta på nått när man e själv, singel och alltid öppen för förslag! Visserligen har jag me det där, kanske ingen familj men en pojkvän har jag ju, men han är inte här ju! För tillfället utspelas vårt förhållande genom sms och hur romatiskt är det på en skala? Inte för att det var det jag skulle klaga över nu, men jag menar bara på att min pojkvän är inte här vilket gör att min liv ter sig väldigt mycket som en singels liv. Lr ja som mitt liv då jag var singel. Just för tillfället är det inte så stor skillnad på mitt liv idag från hur det var för ett halvår sen.

(Hm jag anar en liten sorg här mitt i allt grubbel. jag hade bara tänkt skriva att just nu har jag lite bloggtorka men plötsligt bara sprutar tankarna ur mig. Men en sorg verkar lysa ur min text.)

Jag vill att mitt liv ska hoppa upp en nivå, upp till samma nivå som alla andra är på. Jag vill med flytta ihop och bilda familj. Jag känner mig så mogen för det där familjelivet. Kanske inte barn än, men iaf att bo tillsammans med min älskling. Att komma hem till någon lr att ha någon som kommer hem på kvällen. Att ha någon att laga mat till lr att inte behöva laga mat varje kväll. Att ha någon att anstränga sig för lite.


Mycket tankar från en som  trodde sig ha bloggtorka för tillfället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0